torsdag 17. september 2015

Bryllup med Stamping Bella ♥

Nå er det virkelig lenge siden jeg blogget.
Jeg har hatt en kreativ pause da jeg har hatt behov for å prioritere andre ting.
Et riktig steg på veien tilbake til hobbyrommet er å ta en skikkelig 
opprydding og nå er rommet straks klart. 
Hurra :)
Jeg fikk en bestilling av en kollega på et bryllupskort, og resultatet ble et kort i kjent stil fra meg.
Det er relativt stort da det nydelige motivet fra Stamping Bella krever sin plass.
Man må jo ha nok plass til å vise frem mønsterpapir og plass til pynt.
Kortbasen er satt sammen av to store paneler av kartong, punchet i endene og 
preget på toppen slik at det ble enkelt å lime dem sammen.
Dette flotte motivet er fargelagt med Distress reinkere og markers.
På kjolekanten har jeg brukt Touch Deco - Pearl fra Panduro.
Tekst fra North Star Design. 
Jeg droppet det hvite skrivefeltet da mønsterpapiret fint kan skrives på.
Personlig stempel, kjøpt hos Scrapmagasinet.

Takk for at dere titter innom bloggen min
Klemmer fra
Wenche

1 kommentar:

❤ Kaia sa...

Lekkert Wenche !!!!
Klem fra Kaia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...