fredag 27. februar 2015

Bokmerke med Stamping Bella

Hei hei.

Da var det vel på tide med et blogginnlegg igjen....
Men jeg har ikke på noen måte ligget på latsiden.
Jeg har laget et par prosjekter som dere tidsnok får se, hihi.
I forbindelse med en avslutning for en kollega så måtte jeg finne på noe.
Og når tiden ikke strekker helt til så passet det godt å lage et bokmerke
i tillegg til et gavekort på bøker.
Det var i grunnen motivet fra Stamping Bella som gjorde utslaget,
med de lange slanke frøknene i Uptown Girl serien.
Jeg har ikke så mange elementer og stasj på mine bokmerker da de skal lamineres.
Det blir fort for tykt og da blir ikke lamineringen bra.
Mønsterpapiret er fra Bildmålarna og teksten hører til motivet.
Motivet heter Sandy has a sombrero - ei herlig frøken
Det beste av alt er at hun ikke er så ulik mottageren.
Fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft. 
På baksiden så har jeg brukt en bokmerke tekst fra North Star Stamps
I kantene har jeg brukt stempel fra Stempelglede.
Tusen takk for at du titter innom bloggen min
Klemmer fra Wenche

2 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

Utrolig flot og lækkert bogmærke Wenche. Glæder mig da til at se, hvad spændende du har gett i ærmet til os senere?? Men nok noget lækkert er jeg sikker på.

Marianne H sa...

Gosh så lekkert bokmerke 😃😃

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...