søndag 15. desember 2013

Sketchy Colors #191

Hei alle sammen!!
Bare 9 dager til jul...wow...og jeg har ikke laget nok julekort, men det får duge...
Det blir vel noen nyttårskort ;)

Ja - da er vi klare med årets siste fargeutfordring hos Sketchy Colors!!
Fargene vi vil se er:
Hvitt og Gull
Og denne utfordringen varer helt til 4.januar 2014!
Premien er sponset av Bildmålarna!
Jeg må jo si at dette ble en skikkelig utfording. Hvitt og gull er jo nydelige farger og det burde ikke være så vanskelig å få til, men når man sitter der på hobbyrommet med minimalt med gullfargede papirer og pynt så ble det en reell utfordring for denne damen, hihi.
Men jeg kom i mål og resultatet ble denne kurven i litt mindre størrelse enn vanlig :)
Båndet er fra Papirdesign...om jeg ikke husker helt feil :)
Jeg hadde ikke gullfarget bånd, så da ble det brunt med gullskrift.
Det kan jo være greit å bryte av litt.

Tutorial på kurven finner du her i bloggen min.
Kurven tar jeg med på disse utfordringene:
Takk for at du besøker bloggen min!
Klemmer, Wenche

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Wenche, er fast titter på bloggen din.Fantastiske prosjekter du har. Denne kurven er helt toppers!! Berit

Maryann Laursen sa...

Den kurv her er lige så fantastisk flot, som de første du lavede, og hvor er det fint med juletema også. Super projekt, du har lavet.

Sue Nicholson sa...

Smashing work, thanks for joining us at CC&CC,good luck cheers Sue N x

Scrapping4funChallenges sa...

Stunning Creation,
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
http://scrapping4funchallenges.blogspot.com
Merry Christmas and a Happy New Year

Jennifer sa...

This is incredible! Very beautiful! Thank you for sharing with us at Card Crafter's Circle!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...