onsdag 4. september 2013

Gaveboks i metall.

Den ene dagen er det sukkersøtt, den neste er det røft! 
De siste dagene har jeg lekt meg med en hel del aluminiumstape og akrylmaling
og ett av prosjektene var å lage noe til en kollega som går av med pensjon.
Å lage herrekort synes jeg er sååå vanskelig, så hvis jeg kan lage noe annet så gjøre jeg gjerne det.
Metalltape er perfekt til røffe prosjekter!
En pensjonskasse syntes jeg var passende for anledningen :)
 ♥
En pensjonskasse uten klingende mynt er ingen riktig penskjonskasse.
Under det øverste laget er det plass til en pose med twist.
Mønsterpapiret er fra 3ndydesign ♥
Denne tar jeg med på disse utfordringene:
Takk for at du besøker bloggen min ♥
Klemmer, Wenche :) 



12 kommentarer:

Heidi sa...

Denne var bare utrolig kul.
Tipper mottakeren blir fornøyd her.

Klem Heidi:)

Maryann Laursen sa...

Super flot kiste her Wenche, og hvor er den bare fint lavet. Den må han da blive helt vild me, er jeg sikker på. Den er bare smadder flot lavet.

Heidi sa...

Denne var knalltøff Wenche :-) Likte den veldig godt, og vil tippe mottager blir veldig fornøyd ;-)

ha en fin dag!
klem fra Heidi:)

❤ Kaia sa...

Wow Wenche, denne var råtøff.
Skikkelig kul effekt med metalltape og maling...
Jeg ble litt satt ut her....
Fantastisk flott !!!

Klem fra Kaia

Mette sa...

Den ble helt knall i padden, Wenche! Superflott! Jeg har allerede gått av med pensjon - kan jeg også få en slik?? ;-) Regner med at mottager ble superglad! ALLE de gullpengene da!!!!!!!!!!!

Ha en strålende dag, snuppa!

Klem

Basslady sa...

what an amazing creation! very cool and stylish!

hugs and kisses from germany,
silvi (GD this week on lexi's creations challenge)

Berit sa...

Kjempeflott pensjonskasse!!!!
og for en idee!!! Me like it!

Metalltape er gøy!!!

Pensjonisten sa...

Hei Wenche
Tusen takk for utrolig flott og kreativ pensjonskasse du har laget til meg.. Vi sitter her hjemmen og beundrer den..
Den skal vises frem til mange..
Hilsen Terje

Lisa Mensing sa...

Beautiful! Love all the detail you put into it. Thank you for joining us Parade Your Crafts.

Anonym sa...

love this vintage and rustic lunch box you have created and my daughter would just flip to see all those chocolate coins inside , her fav . Thanks for joining us with our challenge at Parade your Crafts .
Crystal - DT Parade your Crafts

Svenja sa...

That's a supercool project. Wow! Such a cool idea, definitely worth stealing... Thank you so much for playing along with the Daring Cardmakers!

Jo sa...

Wow, fabulous creation! Thanks so much for joining us at Lexi's Creations this time & good luck!
hugs Jo x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...