torsdag 27. desember 2012

Krukker og lys!

Nå er det lenge siden......

Iiiiiiiiiiiik....har det virkelig ikke skjedd noe som helst siden forrige innlegg....28.november???
Ja man kan jo begynne og lure, men jeg har faktisk vært kreativ i desember...det bare ser ikke slik ut i bloggen :( 
Men nå er jula liksom over og 2013 nærmer seg med stormskritt.
Da er jeg klar for nye krumspring og det gleder jeg meg til :)
Et av de siste krumspringene før jul var å pynte et par krukker til penger og lage noen julelys som erstatning for de julekortene jeg ikke rakk å lage :)
(Hmmmm, det samme skjedde i 2011 også...merkelig.... hihi)
Disse pengekrukkene så jeg først hos dyktige Maya og det var jo en så knakende god ide at den måtte adopteres, hihi. 
Det var ingen tid til å fargelegge motiv, men med litt papir, bånd og tags med tekst fra NSS gikk det som en drøm. 
Krukkene jeg har brukt får du kjøpt hos Søstrene Grene.
Hva gjør jeg når tiden ikke strekker til til å lage nok julekort...jo jeg ordner med noen julelys og i år som i fjor ble det de som bor nærmest som fikk lys. 
Jeg hadde disse koselige juleservietter som fikk æren av å pryde lysene i år.
Da er det ett helt år til neste jul og hvem vet...kanskje jeg får til å lage nok julekort i 2013?
Vel, den som venter får se :)
 ♥
Ønsker dere alle en strålende romjul!!
Klemmer, Wenche :0)


5 kommentarer:

Linda sa...

Kjempelekre både lys og krukker. Ha ei fortsatt fin romjul. Klem Linda :)

Gitte sa...

Super flote projecter.

Gertrude sa...

WOW, total schön geworden, Gute Idee mit den Gläsern
lg Gertrude

Bodil sa...

Så fine krukker og lys.
Ha en fin romjul, klem :)

Gracielalife Design - by Graciela sa...

veldig fine krukker og lys !
har dekorert mange lys i år jeg også, veldig gøy!
godt nytt år til deg og dine :)
Graciela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...