onsdag 30. mai 2012

Quadruple Easel Card!!

Jeg visste med en gang når jeg så denne varianten av et staffeli kort at dette måtte jeg prøve :D
Dette er det andre kortet jeg ble ferdig med oppi de ville skogene der Maya bor, hihi!!
Litt ekstra pynting ble det når jeg kom hjem.
Bilder fra hver side må jo til:
 ♥
 Da var jeg endelig rundt hele kortet.
 Nydelige Mimosa med nakne "tottiser" er fargelagt med prismacolor blyanter på kraft
De nye motivene er så skjønne ♥
Mønsterpapirene er også fra Bildmålarne.
 Sammenlagt ser det slik ut :)
Tutorial/ mal finner du her!
Tekstene fra Kort & Godt og hjørnestemplene fra Stempelglede har jeg fått lånt av Maya.
Jeg pakket jo ganske lett til turen...nesten litt i det letteste laget da jeg glemte alle toalettsakene hjemme.
Jaja...trenger jo ikke sminke for å lage kort, eh? Hihi.
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Tusen takk for at du er innom bloggen min ♥
Klemmer, Wenche :0)

18 kommentarer:

June sa...

For et søtt kort! Og artig bretteteknikk! Nydelige farger og pynt!
Klem, June

Gitte sa...

Sikke da et lækkert kort.

Kari sa...

Å så kul bretting! Knallstilig og absolutt noe jeg må teste også! Den malen legges på favoritter med en gang!

Håper du har en flott dag videre!
Klem Kari

Bodil sa...

Så flott kort.
Ha en fin dag, klem :)

Maryann Laursen sa...

Oh my this is so gorgeous Wenche. You really did an outstanding job on this one here. I love it and I love the colors, you´ve used here too.

Veronique sa...

Kjempe lekkert Wenche ♥

Riet sa...

This is so wonderful Wenche.

Hugs Riet.xx

Olga Marie sa...

Iiiiik dette var avanserte greier! Så flink du er! =D

Gry-Heidi sa...

Så søtt dette var, og stilig bretting...dette må jeg prøve også :)
Takk for at du deltar hos Papirdokkene, lykke til :)

Klem, Gry-Heidi

debby4000 sa...

Oh what adorable, gorgeous card.
luv
Debby

Anonym sa...

Super snyggt kort! Kul variant på vikning. //Nettan

Gro sa...

Så utrolig nydelig dette var. De nye motivene fra Bildmålarna er kjempesøte.

Klem :o)

Takk for at du deler med oss hos Papirdokkene.

Anne sa...

Wow, så fancy! Kjempeflotte sentiments og herlig motiv, og så lekre farger og flott med perlene. Veldig fint gjennomført. ;)

Klem, Anne.

Bettina L. sa...

Dette var en stilig bretteteknikk og så masse flotte detaljer med blomster, blonder og sommerfugler. Tusen takk for at du deltar hos Totally Gorjuss og lykke til. Håper du blir med oss igjen på lørdag. Klem Bettina

Archana Joshi sa...

Beautiful card. Thanks for joining us at sentimental sundays challenge this week.
Hugs, Archana

Åsa/asamia sa...

Supersött kort!

Nicole Mullen sa...

Wow, fantastic creation! Just an amazing card! Thanks so much for joining us this week at Sentimental Sundays!

Alli Devine sa...

Absolutely beautiful, and so much work involved the shape is stunning and the use of the lace and flower embellishments make for a really delicate touch. Thank you for entering our make it girlie challenge at Ooh La La creations.

Alli x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...