torsdag 12. april 2012

Precious Moments!

Rett før påske mottok jeg et Precious Moment stempel som jeg har kjøpt brukt :)
Og nå har jeg fått fargelagt et stempeltrykk og fått satt sammen et kort!
Et sommerlig kort med lekre papirer fra Maja Design, og en lekker dies fra Cheery Lynn!

Denne skjønne jenta er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
Jeg har brukt disse fargene:
Hud: Light Peach, Peach, Sienna Brown (Kinn: Nectar og Henna)
Hår: Cream, Eggshell, Jasmine, Ginger Root og litt Sienna Brown 
Topp: White, Grey Green Light, Kelly Green og Dark Green
Skjørt: White, French Grey 10, 30, 50, 70 og 90 %
Sløyfe, blomst: Beige, Poppy red, Scarlet Red,Crimson Lake og Tuscan Red
Sko/potte: Beige, Sienna Brown, Chocolate og Dark Brown
Hatt: White, French Grey 10% og Putty Beige
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:

Ha en super kveld!!
Klemmer, Wenche :0)

12 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Et nydelig kort med et flott fargelagt motiv, og masse fin pynt:)
Ønsker deg en god helg, nå når den nermer seg:)
Clemzy Karin D

Veronique sa...

Så nydelig motiv ♥

Herlige farger på kortet :)

Klem, Veronique

Trine sa...

Rett og slett bare lekkert:)
God helg!
Klem,Trine

Bodil sa...

Kjempefint kort.
klem :)

Susie Little sa...

So beautiful, I like the flourishes! Thank you for playing along at Sketch Saturday! xx

Gitte sa...

Rigtig nydeligt kort. Dejlige farver.

brenda sa...

A super card and perfectly coloured image.

Thanks so much for joining my bingo theme at Allsorts this week and good luck with the prize draws.

B x

Yvonne sa...

Så nydelig kort Wenche! Skulle ønske jeg kunne få like dreisen på mine Prismaer altså, du er så flink!
Håper du får en strålende helg! Vi sees sikkert på messa neste helg, jeg regner med du skal dit?
Klem

nicolet sa...

It is lovely Wenche!!
Hugs Nicolet

Riet sa...

So beautiful card,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Sissel sa...

Så nydelig, søtt motiv og nydelig fargelagt.
Klem Sissel

Zora sa...

Oj.oj.oj vilket härligt kort, färg- kompositionen och stämpeln helt underbart :O)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...