mandag 9. april 2012

Gode ønsker!

Denne mandagen liker jeg :) Ny uke har startet og det er fremdeles påskefri!
Men i morgen er det tilbake på jobb...og ny pc må bli med meg hjem.
Bare så inmari kjedelig å installere alt jeg trenger på den...

I går fikk jeg laget et nytt kort og jeg valge å bruke et fantastisk flott stempel fra Magnolia...sukk!!
Og jeg er så fornøyd med fargevalget!! Ikke alltid lett å finne matchende papir etter at man har fargelagt motivet, men det var godt jeg hadde dette ene mønsterarket med magnoliatrær.
Jeg vet ikke hvor mange som er enige med meg, men disse gamle magnoliamotivene har sååå mye mer personlighet enn de nye. Jeg digger disse med ett enslig fjon på hodet ♥ Hihihihi ♥
Motivet er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft og disse fargene er brukt:
Hår: Her slapp jeg billig unna ;)
Hud: Light Peach, Peach, Sienna Brown (Kinn: Nectar, Rasberry og Henna)
Kjole: Grey Green Light, Light Aqua, Aquamarine og Cobalt Turqouise
Sko: Deco Pink, Pink Rose, Pink (Sålen: Pink, Rosy Beige og Clay Rose)
Skygge - nederst: Diverse Cool Grey
Skygge rundt motivet: Cream og White

Jeg har brukt 3D tape fra Biltema på "plankene", 3D puter fra Memories (Nille) på blondepanelet og litt lavere 3D puter på panelet med motivet.
Som dere ser så har blonde-trollet vært på ferde igjen....det bare skjer liksom :0)
 ♥
Kortet blir med på disse utfordringene:
Sketchy Colors #112 - Skisse  (kanonfin skisse!!!)

Tusen hjertelig takk for alle de koselige kommentarene dere legger igjen!
Det setter jeg virkelig pris på ♥

Ønsker dere alle en fin fridag!!
Klemmer, Wenche ;0)

14 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Vildt sødt kort. Skønne farver og smukt farvelagt.

Åse-May sa...

Kjempeskjønnt kort.....men det er no alt du lager.....herligt stempel.....:):)

Ida sa...

Hei, takk for sist!:))
Enig denne gamle Tilda er supersøt! Står på min ønskeliste.
Dette var et nydelig kort, stilig med "plankene"!:))
Fantastisk fargelegging!
Ida

Gitte sa...

Rigtig sødt kort i lækre farver.

Riet sa...

What a beautiful card Wenche.

Hugs Riet.xx

angelwhispers sa...

Wow I love it the image is just so adorable and loving your colours! Chanelle xxx

Anne sa...

Nyyyydelig! Så herlig motiv, og jeg elsker slik fargelegging. Utrolig flott gjennomført. :)

Klem, Anne.

Linda sa...

Hei Wenche!
Kjempehærlig kort du har laga. Det gjorde seg veldig med blondene rundt. Gratulerer så masse med ny PC. Ha ein fortsatt fin tirsdag. Klem Linda :)

Anne H. sa...

Så nydelig kort, Wenche!
Nydelige farger og det blir så flott når du fargelegger på kraft!
Stilig med swirlene og bling på kanten.
Jeg er helt enig med deg i at disse gamle motivene er flottere enn mange av de nye :)
Takk for at du deltar hos JM/HS denne uken.
(Jeg ser at du har lagt ut et kort med ditt "nye" stempel også - utrolig flott!! ♥ )
Klem, Anne

Anonym sa...

Very pretty card, Thanks so much for joining our Challenge at Paper Sundaes this week
Hugs Julie P

annes paperfun sa...

Åh!! Dette var rålekkert ♥♥♥
Nydelige farger og herlig motiv som er så flott fargelagt!
Flinka!
Takk for at du deltar hos SC.
Ha en herlig dag.
Klem, Anne

Scrappellen sa...

Såå herlig da, Wenche, og jeg er enig med du;). Disse "gamle" motivene fra både Magn. og hAngl. er såå sjarmerende, og du har virkelig fargelagt det vakkert, og brukt et nydelig og perfekt papir til!:)
Alt i alt..en 10'er♥!;)
Ønsker deg en strålende dag.
Go'klem, Ellen

Chris_P sa...

Åhhh helt underbart!!!

Meg Farris sa...

This is adorable! Thanks for joining the SSCC Challenge!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...