torsdag 26. april 2012

Du er super - DT North Star Stamps

Hei!!
Da er jeg endelig i gang igjen og har fått laget et nytt kort med rykende ferske stempler fra 
Ja, de er så ferske at de ikke har kommet ut i nettbutikken enda.
♥♥♥ 
Teksten finner du her, men portrettstempelet kommer nok snart!!
En drøm å fargelegge denne skjønnheten ♥
Hun er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft og jeg har brukt disse fargene:
Hud: Light Peach, Peach og Sienna Brown. 
Kinn: Nectar, Øye: Cloud Blue og Electric Blue
Munn: Deco pink, Blush Pink, Nectar og Carmine Red
Hår: Cream, Sienna brown, Dark Brown og Dark Umber
Det er flere nyheter på dette kortet...
Jeg har brukt de nye superlekre mønsterarkene fra Maja Design - Vintage Summer Basics: Minnen og 1908
Forsynte meg grådig av hele serien på messa. Måtte bare ha dem, hihi.
Ny dies ble det også fra Sizzix - Tags, Rounded og til slutt de lekre blomsterhjørnene i metall fra Korthobby
Blomstene jeg har brukt er fra Storyteller.
Det ble så stor avstand fra teksten og ned til kortet
så jeg dekket åpningen ved å "stappe" inn noen småblomster.
♥♥♥
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
♥♥♥
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen ♥
Det setter jeg stor pris på!

Ønsker dere alle en fortsatt herlig kreativ uke!
Klemmer, Wenche :0)


11 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawww hvor er den flot♥

1000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.
knuss♥

Borqna sa...

BRAVO!!!
Good luck!

Dorthe sa...

Smukt kort. Tusind Tak for du deltager i udfordringen hos Card and Scrap.

Maya sa...

Råååålekkert kort, Wenche!
Nydelig fargelagt og de nye motivene til NSS er bare så vakre ♥
For ikke å snakke om de nye papirene til MD, MÅ ha ;)

Ha ei superduper uke,
klemmer fra Maya

NGCARDS sa...

A great creation hun! Thanks for joining in this week at Creative Inspirations Wednesday's Challenge Blog! xxx

Marianne sa...

Dette var bare helt fantastisk flott Wenche, og med en fargelegging av en annen verden!!!
Flinka!
Klemmer fra Marianne:)

Linda sa...

nyyydelig:)

annes paperfun sa...

Nyyydelig kort ♥
Så flott motiv som er vakkert fargelagt!
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Klem, Anne

debby4000 sa...

Oh I love gorgeous card.
luv
Debby

Bettina L. sa...

Dette var rett og slett nydelig. Du er skikkelig flink til å fargelegge rett på kraft papir og jeg liker alle detaljene med blonder, hjørner, perler, kakeservietter, kantpunch... ja alt sammen. Tusen takk for at du deltar hos Stamptacular Sunday Challenge og lykke til. Håper du blir med igjen på en ny utfordring på søndag. Klem Bettina

Joy sa...

Fabulous card your colouring is amazing.. thanks for joining us at Simon Says Challenge blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...