torsdag 5. januar 2012

Kortskissen - DT Ett Trykk, desember 2011

Heisann!!
Et raskt lite innlegg fra meg i dag med et brunt julekort.
Dette ble laget til kortskissen i desemberutgaven :)
Størrelse: 15 x 15 cm
Blekk: Archival Ink - Coffee, Distress Ink - Vintage Photo og Valnut Stain
Stempler: In2Stamps - Ashton with reindeer, North Star Stamps - tekst
Papirer: Papirdesign - Englebarn og Kanelstang, Bazzill - brun
Annet: Martha Stewart utstansere - snøfnugg, Spellbinder - Labels Twenty-Two og Fancy Tags, Kort og Godt - halvperler, ukjent - bånd, Ranger Stickles glitterlim - Star Dust og Platinum
Teknikker: Kantene er svertet og motivet er malt med Distress reinkere.
Ha en fortsatt fin uke!!
Klemmer, Wenche :0)

6 kommentarer:

Knerten sa...

Kjempenydelig og stemningsfullt julekort, Wenche. Har tittet litt gjennom alt du har laget, og jeg er mektig imponert; såå mye fint !! Flink, du :-)
Klem
Turid

Linda sa...

Lekkert julakort. Veldig fint i bruntoner. Du lager veldig masse fint. Klem Linda :)

Mette sa...

Sååå utrolig lekkert, Wenche! Du er utrolig inspirerende og flink! Jeg liker alt du lager jeg :-)
Stor klem til deg fra meg

Veronique sa...

For et nydelig kort med mange fine detaljer :)


Klem

Gitte sa...

Rigtig lækkert kort.

CraftyC sa...

Your card is just gorgeous, love the colours
Clairexx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...