søndag 1. mai 2011

Bunadskort - Konfirmasjon

Heisann!!
Da har jeg endelig fått brukt litt tid på hobbyrommet igjen 
og jeg har fått startet på en bestilling på 3 konfirmasjonskort.
Det første som er ferdig er et bunadskort i hardanger-stil. 
Og en stor takk til deg, Marianne, for det lekre bunadskortet du lagde på nyåret,
som jeg har hentet inspirasjon fra!!!
Hvis jeg skal være litt pirkete her så ble forkle og stakken litt bred, thihi :)
Op innsiden er det plass til å skrive en liten hilsen til konfirmanten.
Tja...her er baksiden ;0)
Jeg limte båndet i 2 rader på en bit svart Bazill for og få til bringekluten.
Samme bånd ble brukt til fangbelte.
Jeg tegnet opp langs kantene med sort Promarker for å simulere bånd.
En restebit med stoff fra en uferdig duk i hardangersøm brukte jeg til forkle.
Sydde hardangersøm med litt mindre sting og klipte for å få frem hullene.
Så måtte jeg jo sy noen sting i kantene så det ikke skulle rakne, hihi.

Jeg deltar med dette kortet med på:

Fortsatt god helg til dere alle!!!
Klemmer, Wenche :0)

23 kommentarer:

Angella sa...

Dette var utrolig stilit Wenche... :)

RitaK sa...

Jeg er MEKTIG IMPONERT :-)

Maya sa...

Gud hjelpe meg, du er bare råååååå, Wenche!!!
Dette ble så utrolig stilig *bøyer meg i støvet*
Go`klem fra Maya

Catherine SIWCZAK sa...

Very nice work !
Catherine

Solveig sa...

Virkelig et flott og forseg gjort konfirmasjonskort!

Ha en fin søndag!

Heidi sa...

WOW for et utrolig stilig kort. Jeg er kjempeimponert! Lekkert!!!!

Klem fra
Heidi

Heidi sa...

Wow!!!
Dette ble bare sååå FLOTT, ja rett og slett RÅLEKKERT, Wenche:))
Heldig er hun som får dette.. :)

Ønsker deg en flott søndag!
klem fra Heidi:)

Sissel sa...

Lekkert og utrolig forseggjort.
Klem Sissel

Bente sa...

Utrolig lekkert - flott gjennomført og så fult av detaljer - jeg er helt imponert :)

Klem, Bente

Marianne sa...

Helt aldeles vanvittig fantastisk Wenche!!!!!!
En ekte bunad med herlige detaljer!
Ha en flott søndag vennen.
Klemmer fra Marianne:)

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Utrolig flott konfekort, Wenche!!!
Klem fra Jannicke :-)

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert!! Utrolig flott bunadskort med lekre detaljer!! Du er rå flink Wenche!!
Ha en fin 1. Mai! Klem Laila.

unni's scrappeboble sa...

Herlighet for et konfirmantkort du har laget, skikkelig nyyyydelig og forseggjort :D

Bodil sa...

Noe så flott og alle detaljene er på plass.
klem :)

Mandelhjärta sa...

Utrolig flott og anderledes kort! :)
Du er kreativ og fingernem! ;)

Gro sa...

Denne var råstilig, og anderledes.
Klem :o)

Torill sa...

Herlighet,denne Hardangerbunaden var bare fantastisk lekker med alle de flotte detaljene!

Camilla sa...

Superlekker! Kjempestilig så flott du har fått til pynten så den ser "ekte" ut:)

Line sa...

Wow! Det var kjempestilig Wenche. ;o) Ser jo ut som Hardangerbunaden min i miniatyr jo. Helt utrolig.

Klem Line

Pysselbus sa...

Men detta var då bland det häftigaste jag sett på länge! Så cool och snyggt gjort! Tusen tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

Kram
Linda

Jenny sa...

Mycket fint konfirmationskort. Stilrent. Mycket fina detaljer

Ecommerce Website Developers sa...

Great dress!!! I like this color and materials.. Its too good.
This design is awesome!!! I wanna wear this one...
Thanks for this great dress

mellem sa...

wow. utrulig lekkert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...