torsdag 13. januar 2011

En Sneek Peek på nye 3ndypapir!!

Wooohooo!!
Sjekk denne herlige smakebiten på noen av vårens nye mønsterark fra 3ndypapir!!
Den nye kolleksjonen heter "SWEETHEART";
"En romantisk, søt og vintage-inspirert kolleksjon.
Perfekt for Vårens kommende begivenheter: Bryllup, Konfirmasjon, Dåp, bursdager ....
Her er det nydelige roser, søte fugler, vakre tapetmønstre og litt tøffere "fabrikk"-inspirerte mønstre."


Gjett om jeg gleder meg til å leke meg med disse nye lekre papirene!!
♥♥♥

Klemmer, Wenche :0)

9 kommentarer:

Marianne sa...

Åhhhhh, kan nesten ikke vente(...har jo nesten ikke mønsterark jeg,hihi...)
Klem, Marianne:)

Yvonne sa...

Sukk, så nyyydelige!

-Sanna- sa...

De var nydelige,ja.

Heidi sa...

Åh disse var nydelige!
Må få kjøpt disse:)
Klem:)

Mette sa...

Disse ser virkelig lekre ut...må si jeg gleder meg til de kommer:)

Klem Mette

Nina Macaulay sa...

oooh! Jeg gleder meg også!!
Ikke minst for å se hva du lager med dem :O)
Klem

ThereseM sa...

Kjempe fine papir, gleder meg masse til de kommer for salg.
Ha en fin helg :)
Klem, Therese,

-Aina- sa...

Gleder meg til disse kommer i butikker♥
Ønsker deg en fin helg♥

annannadesign sa...

Hej!
Vilka fina saker du gör! Jag blev sååå inspirerad av din bokask att jag var tvungen att göra en också. Tack för inspirationen!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...