søndag 26. desember 2010

Posekort!!

Så er jeg i gang igjen etter en liten julepause :D
Håper dere alle har hatt en koselig julefeiring med masse deilig mat!
Det føles som om jeg bare kan trille avgårde, hihi.
Etter noen timer på hobbyrommet har jeg fått laget et posekort.
Det andre i historien :) 
Jeg har så lyst til å lage mer shabby chic stil, men ender likevel opp med brun vintage.
Motivet er fra et 3ndypapir mønsterark fra julen 2008.
Teksten er fra Stempelglede.
Har tatt i bruk en ny embossingfolder fra Sizzix (Tim Holtz)-Sheet Music, men den var jo så skarp i kantene at papiret ble kuttet :( 
Så jeg nappet av litt på den ene siden, svertet litt her og der og sprayet med Glimmer Mist-Marsmallow.
Bølgepappen er stanset med Spellbinders 
og sprayet godt med Glimmer Mist-Coffee Shop.
 Hengte på en bølgepappbit. Under er det plass til en liten hilsen.
Blomstene er også sprayet litt.
Sommerfuglene er stanset med MS punch. Bordpunch også fra MS.
Kantene har jeg skrapet med neglen og svertet med Vintage Photo.
Litt blonde og glitterlim må også til.
Ønsker dere alle en fortsatt fin fin julefeiring!!

Juleklemmer, Wenche :0)

12 kommentarer:

Heidi sa...

Nydelig posekort Wenche!
Lekkert pyntet og vakkert motiv:)
Fortsatt God Jul, klem:)

Bibbi sa...

Det var et aldeles nydelig posekort!

Sylvia sa...

Såå stilig!!
Delikate farger og nyydelig pyntet:-)

Linda sa...

Vilken vacker kreation! Tack för besöket och de snälla kommentarerna på min blogg, det värmer min skaparsjäl.
God fortsättning!
Kram Linda

Meretekj sa...

Kjempeflott posekort du har laget.

Jeg ønsker deg og dine ei fortsatt fin julehøytid.
Så ønsker jeg deg et flott og kreativt nyttår! Klemmer

Gro sa...

Du kan trygt lage flere posekort, for dette var nydelig.
Ønsker deg en forstatt fin romjul. Klem :o)

(ang. aquamarkerne - det blir omtrent som å male med distress. Jeg har gjort det på to måter. Farget av på en akrylkloss og hentet farge med pensel og vann, eller lagt litt farge direkte på motivet (bare litt) og så dratt det utover med penselen. Det siste var greit på store områder)

Pinklady 68 sa...

Nydelig posekort Wenche! Lekkert satt sammen som alltid:-)
Fortsatt god jul! Klem Laila.

Mette sa...

Nydelig posekort!! Stilig med bølgepappen du har hengt på under motivet.Lekkert pyntet!

Ha en fortsatt God Jul:)

KLem Mette

Papirdilla sa...

Synes kortet ditt var rålekkert!! Nydelige farger og flott dekorert.

Ha ei fortsatt god jul:)

Klem,
Hanne

Ane sa...

nydelig gavepose du har laget!!

Hanna sa...

Åh, Wenche, ditt påskort är så vackert! Älskar den romantiska känslan som du skapat, du gör vintage kort som ingen annan! Helt underbart, precis som alltid! :)

Önskar dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR, vännen! :)
kraaam,
Hanna

Lisbeth sa...

Nydelig posekort, med mange flotte detaljer!
Ønsker deg enda flere late dager med mye god mat,he,he:)) Det er jul bare en gang i året, heldigvis!!!
Ha fortsatt en god jul.
Varm juleklem fra meg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...