mandag 25. oktober 2010

God Jul med LOTV!

Nok et julekort fra helgens produksjon, og det blir vel for det meste jul nå fremover.
Denne gangen ble det et Tent Topper Card som du kan finne her.
På dette kortet har jeg brukt et julemotiv fra LOTV, som jeg fikk stemple opp av Angella på Ski-treffet.
Tusen takk for det :D.
Litt uvant å male motiv uten helttrukne linjer, men det er jo bare å øve. Neste LOTV blir i alle fall ikke rødt!....tror jeg da ;) En vanskelig farge å jobbe med på litt store flater med distress ink :P
Ok...here we go:
Jobbet så hardt med fargelegginga at det var hakket før papiret løste seg opp.
Og se på det skjerfet da..hihihi..litt brunbeige sånn oppi det hele, uæææ.
Fikk laget meg sløyfemal ved hjelp av Jorunn på Ski-treffet.
Takk for det vennen, det trengte jeg sårt.
 2 nye MS puncher...gud de er lekre :D
 Snøkrystallene har fått på seg glimermist, 
Liquid Applique (eser når det tørker) og glitterlim oppå "klumpene"
En standard bakside som vi alle er veeldig glade for å se :)
Tja...det var vel nok bilder for denne gang.

Til dette kortet har jeg brukt:
Papir: Rød bazill, akvarellpapir og fjorårets juleark fra Maja Design.
Stempel: Motiv fra LOTV og tekst fra North Star Stamps.
Motivet er malt med Distress Ink - reinkers.
Panelene er svertet med Vintage Photo.
Snøkrystallene er stanset ut med 2 MS puncher.
Bånd fra Søstrene Grene og charm kjøpt hos Unik Hobby.
Halvperler fra Kort & Godt.
Spellbinder - Labels Ten

Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
LOTV's Challenge #70 - Winter Fun
Fussy and Fancy Challenge#22 . Winter Wonderland

Tusen hjertelig takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen!!!

Klemmer, Wenche :0)

14 kommentarer:

Hobbykroken sa...

Hei.
Så fint dette kortet var. stilfult og rent.
Koselig motiv.

Ann Kristin

Therese sa...

Nyydelig kort Wenche. Det motivet har jeg nylig fargelagt også, men ikke laget noe kort med det enda. Det er jo så skjønt. Fargelegginga er flott. Har prøvd meg med distress for første gang jeg også, det kan du se på bloggen min. Det var vanskelig det...rev meg litt i håret kan du si. Vrææææl!! Vakre papirer og nydelig snøkrystaller og sløyfe. Klem Therese :)

Heidi sa...

Utrolig lekkert!
Nydelig motiv og mønster ark:)
Ikke noe å utsette på fargeleggingen din Wenche.
Synes dette ble rett og slett vakkert!
Klem:)

CraftyC sa...

Your card is so pretty & I love how you've framed this gorgeous stamp. Thanks for taking part in this weeks LOTV Challenge!
Clairexx

Therese sa...

Hei igjen. Skulle gjerne ha vært med på søndag, men skal operere foten min i morgen og blir nok ganske inmobil en stund. Stemplene jeg har brukt på criss-cross kortet har jeg kjøpt på Minne-Hjørnet, men husker ikke hvor de kom fra. Embalasjen er nok kastet. Ha en fin og kreativ uke. Klem :)

Jorunn sa...

Å hildrane du, så nydelig et kort! Fint fargelagt, pyntet, ja alt var bare så fint:)
Klem Jorunn

Mette sa...

Nydelig julekort og motivet er bare så nydelig! Jeg synes det var flott farvelagt og snøstjernene er bare så flotte!

Klem Mette

Bodil sa...

Nydelig kort, nydelig motiv og nydelig pynt :)
klem :)

Pia sa...

hvor er det et lækkert kort, flot design lækre detaljer og sødt motiv

Anne sa...

For et knallflott kort, herlige farger og mønstre. :)

Klem.

Randi Th. sa...

Nydelig julekort du har laget!

Ha en flott dag!

-klem-

Pinklady 68 sa...

Nydelig julekort, Wenche!! Søtt motiv du har fargelagt...ble fint syns jeg:-) Nydelige mønster ark du har brukt også.

Ha en fin og kreativ uke videre!
Klem Laila.

Nina sa...

Nydelig julekort. Kejmpeflotte juleprosjekter lenger ned også. Den julekortholderen var fantastisk flott.

Meretekj sa...

Nydelig kort, Wenche. har vært artig å fått noe sånt av deg til jul..hehe...
Flott malt motiv og nydelig papirer.
Jeg måtte le litt her.. Jeg har kjøpt samme papir, puncher og stempel og spellbinders som deg:)) Samme smak;) Masse klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...