fredag 16. juli 2010

Bokmerke og ferie!!!!

Siste innlegg før jeg reiser. Det har vært noen travle dager den første uken av ferien, men nå er endelig kofferten tatt frem og pakkingen har begynt. Hvor skal vi dra...det får dere se lenger ned i innlegget.

Siden vi er slike lesehester i ferien måtte jeg lage et bokmerke til min kjære.
Stempel fra TGF og tekst fra North Star Stamps
Motiv malt med Distress Ink
Papir fra Websters Pages og akvarellpapir.

Jeg tar med dette bokmerke med på

Da blir det 14 dagers pause...men tar med noen motiv så kan jeg fargelegge litt hvis jeg får abstinenser :0)
Og jeg blir vel å følge med litt i bloggverden - pc er fast reisefølge og med gratis tråløst nett på hotellet så må jeg nok kikke litt.
Turen i år går til Mallorca - Cala D'or.
Vi gleder oss!!


Ønsker dere alle en fortsatt god ferie og god sommer.
Ferieklemmer fra Wenche :0)

22 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Bokmerket ditt er kjempestilig,og motivet er så fint fargelagt!Misunner deg den kommende ferieturen!Kos dere masse!
Janne

Gro sa...

Nydelig bokmerke!
Og det så ikke akkurat ekkelt ut dit dere skulle heller... ;-)
Ha en fortreffelig tur!
Begynner ferie i dag jeg, så her skal alt nytes i 3 uker!!!
Håper det blir tid til et kort eller to innimellom.-...

Klem, Gro

WencheP sa...

Kjempeflott bokmerke. God tur på ferie.

Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

-DT Wenche

Heidi sa...

Herlig bokmerke!
Bøker er faste følgesvenner hos meg også. Enten det er ferie eller ei:)
Ønsker deg og dine en riktig god ferie Wenche. Kos dere!
Klem:)

annes paperfun sa...

Så stilig bokmerke!
Ja ferietid er lik med lesetid :o))
Ønsker deg og dere en herlig ferie!
Sommerklem Anne

Gry-Beate sa...

Nydelig bokmerke,Med kjempe flott motiv!! Ha en riktig flott ferie!!

;0)Gry-Beate

Jorunn sa...

Nydelig bokmerke, flott fargelagt motiv. <God ferie!
Klem Jorunn

Pysselbus sa...

Åh, vilket fint bokmärke! TGF-killen passar ju jättebra till det....

Ha en riktigt härlig ferie och ha så skönt på resan!

//Linda

Ane sa...

så herlig bokmerket!!
Ha en riktig god feri:)
Klem Ane

Mona sa...

Så flott bokmerke Wenche!!
Ønsker deg og dine en god ferie!

Klem Mona :0)

Pia sa...

nmydeligt bogmærke og du må have en dejlig ferie.
knus Pia

Plundis sa...

Flott bokmerke du har laget!!

Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk!!

Klem
Plundis

Miss StampAlot sa...

Flott tag, med nydelig motiv !

Tusen takk for at du deltar på nshk utfordringa..

masse lykke til..

klem fra Marielle j

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Herlig bokmerke! God ferie.. Kos dere i sola!

Klem

Stine Westmoen sa...

Kjempekoselig bokmerke da! Håper dere koser dere på ferie.

PS: Grattis som vinner av blogcandy hos Tone :o)

Yvonne sa...

Stilig bokmerke! Du er virkelig suveren på disse altså! Akkurat nå sitter du vel i sol og varme, håper du koser deg masse! Her regner det, så denne dagen blir nok tilbragt på hobbyrommet...
God sommer videre!
Klem

maska sa...

Flott bokmerke.
Ha en fin ferie.

mettepip sa...

Så flott bokmerke Wencke! Det er vel i bruk nå på herlige Mallorca! Håper dere koser dere og får en riktig fin ferie.

Yvonne sa...

Hei igjen! Tenker du koser deg masse på ferien din! Nyt det!
Ang Magnolias klubbpakke, så ja, jeg fikk fortolling på nesten 200,- men likevel så sparer man utrolig mye i forhold til å kjøpe de i butikk senere. Fant ut at hvis jeg skulle kjøpt alle stemplene fra den forrige klubbpakka i Norge, så hadde de kommet på 1200 kroner! Så det blir jo en del å spare uansett. Men det er jo litt ergelig at Magnolia ikke kan sette verdien litt lavere da...
Klem

Anonym sa...

Så herlig bokmerke du har laget! Nydelig!

Ååå, så deilig med ferie til Mallorca! Vi var der for 2 år siden, deilig...!

Fortsatt god sommer og kos dere masse på ferie!
Klemmer Ida:o)

Madeleine sa...

Huff! Der har jeg ikke lyst til å tilbringe 14 dager! Ikke i det heeeele tatt! ;) Håper dere har kost dere masse, og nyter det fult ut! Superfinalen viser seg å være tøff, har blitt hengende litt etter, men jeg har noen ess i ermet, så vi får se hvordan det går til helga :)

tone sa...

Kjempe fin tag.
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...