torsdag 20. mai 2010

Ny bretteteknikk - bokskort

Da har jeg prøvd en ny bretteteknikk og det ble et bokskort (boxcard).
Den er laget ut av ett mønsterark og er veldig lett å lage :0)

Med dette kortet deltar jeg på:
Magnolia Stamp Lovers #10 - Make it dimensional
Roses on Paper # 38 - A gift
Papertake Weekly - Say it with flowers
Sketchy Colors # 24 - Skisse
Allsorts Birthday Challenge # 52 - Birthday

Da kommer bildene som perler på en snor :0)









































































Her er kortet åpnet og det blir en boks man kan ha et gavekort eller en liten ting i.
Den er ikke helt ferdig inni da jeg ikke har helt bestemt meg for hva som skal inni.





















Jeg har brukt mønsterark fra Ladybug & Friends (Hearts) og October Afternoon.
Stempel fra Magnolia - endelig så har jeg et par :), tekst fra Kreativ Hobby.
Motivet er fargelagt med Distress Ink - reinkers.
Blomster jeg har fått fra Madeleine.
Metallpynt fra Korthobby.
Halvperler fra Nille og bånd, som er en rest.
Spellbinder dies

Dere finner en videotutorial her, og det finnes et hav av inspirasjon på denne bloggen.
Kos dere!!

Klemmer fra Wenche :0)

13 kommentarer:

Madeleine sa...

oooo! dette var stilig!! også så flink du er med reinkerne! nydelig! jeg glemte helt å legge ut linken til malen på muffinen jeg! :( men nå er det fikset!! er en video på youtube - http://www.youtube.com/watch#!v=rkVm1Tif6gI&feature=related

Kari sa...

Så artig fasong på dette kortet! Utrolig stilig altså! Flotte ark og nydelig malt som vanlig.

Ha en super dag!
Klem Kari

Jorunn sa...

"Å hildrane du", det her var bare helt utrolig nydelig! Flotte farger, og lekkert pyntet.
Klem Jorunn

Gry-Beate sa...

Dette var jo knall tøfft, aldri sett denne brettinga før!! Lekkert malt motiv, og nydelige ark!!

;0)Gry-Beate

Nancy sa...

Kjempe lekkert, Wenche:O) Flotte ark og farger, stilig bretting, nydelig kort.
Ha ei trivelig lang helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort, Wenche! Lekre mønster ark og farger du har brukt! Så flott malt motiv også! Kjempe stilig brette teknikk..får både eske og kort i ett:-) Smart! Takk for videotutorial:-)
Må prøves en dag ja..

Ha en fin torsdag! Veldig fint å ta med en bag med litt hobby artikler på ferie..koste oss masse med det på kvelden:-)

Klem Laila.

Karin sa...

Så lekkert kort og den bretteteknikken var super (",) Nydelig motiv.
Klem fra Karin

Lena Katrine sa...

Helt nydelig! Og så stilig bretteteknikk!!!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
Go'klem

Nina Macaulay sa...

Hei Wenche :O)

Jeg så på kortet ditt tidligere idag men hadde ikke tid til å kommentere det der og da :O)

Ja utrolig søt papir! Nydelig fargelagt
(håret er dritt bra!) og Morsomt bretteteknikk.

Lykketil i alle utfordringene!

Klem Nina

Anonym sa...

Nydelig kort, herlige farger.

Takk for at du vil være med i give away'n til Norske Scrappere...
Mulig jeg blingser, men jeg kan ikke se at du er følger hos oss?

Ha en nydelig sommerkveld.

Mvh
Jeanette
for Norske Scrappere

Berit sa...

Kjempefint kort og så nydelig fargelagt!
Artig med en annen brette-teknikk:)
Ha ei fin pinse:)

Nina sa...

For et flott boks kort. så artig ut å lage. Nydelig og delikat pyntet. Koselig motiv som er veldig fint fargelagt. Ha en fin pinse. klem

Anonym sa...

Stunning!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...