fredag 5. februar 2010

Skisseutfordring hos StampARTic

Ukens utfordring hos StampARTic er å følge en flott skisse levert av Marianne.
Denne måtte jeg prøve meg på.
Brukte litt tid til å finne frem til papir og motiv, men jeg kom i mål til slutt.
Her er resultatet:
 
Et lite nærbilde av av blomsten:
 














Ark: Bazill, Gullmønster fra Papirdesign, Äntligen/Naturen Doftar fra Maja Design.
Stempler: Nydelige Demure av Elisabeth Bell for Sugar Nellie og tekst fra Kreativ Hobby.
Blomster fra Storyteller og blomster jeg har heklet selv.
Diverse bånd, litt sverting med Vintage Photo.
Spellbinders og MS punch.

2 kommentarer:

Nina Macaulay sa...

Wenche dette kortet var jo bare nydelig!! og så utrolig søte de blomstene du har heklet, de er jo helt perfekte!!! må si at jeg er missundlig her, jeg har ikke helt lært å hekle ennå. Har prøvd å lære meg det en gang men for en flott idea å gjør som du har laget her, du har så mye kreativitet som bare bobble ut i de kortene du lager, gleder meg alltid for å se hva det neste blir. Stå på :O)

Klem Nina

Unknown sa...

Nyydelig kort i herlige farger og sååå lekre blomster detaljer!
motivet er jo bare så skjønt også!!

Takk for at du deltar!

Klem,
Jorunn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...